1. Загальні положення гарантії та сервісу

1.1. Товари на сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.

1.2. Не підлягають гарантії супутні та витратні товари, які використовуються для облаштування та опалення. Ці товари розміщені в окремому розділі сайту Все для печей. На такі товари діє гарантійний термін зберігання, протягом якого споживчі властивості товару не повинні погіршуватися за умови дотримання вимог нормативних документів та умов зберігання.

1.3. Для усунення несправності зверніться до уповноваженого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів доступні в гарантійному талоні.

 

2. Умови гарантії

2.1. Гарантійний термін на кожний товар встановлюється компанією-виробником. Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника. А також документи, що підтверджують факт покупки.

 

2.2. Вимоги до заповнення гарантійного талону:

  • правильно вказана модель товару;
  • вказана дата продажу;
  • печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
  • підпис покупця;
  • заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
  • за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ: фіскальний або товарний чек, видаткову накладну.

 

2.3. Гарантійний талон повинен містити термін гарантії. Його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

 

2.4. Відмова у гарантійному обслуговуванні

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали та компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу. Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також гарантія не розповсюджується в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

 

2.5. Можливі причини відмови у проведенні гарантійного ремонту:

  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • порушення правил експлуатації. В тому числі, якщо виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
  • раніше проводився ремонт виробу неуповноваженим виробником сервісним центром;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
  • наявність всередині виробу слідів рідини та інших хімічних мастил чи предметів;
  • механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
  • пошкодження, причиною яких стала експлуатація з використанням витратних матеріалів, не передбачених виробником.

 

З умовами повернення товару ви можете ознайомитись в розділі Обмін та повернення